روبیکسا

بایگانی

طراحی سایت پزشکی

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ق.ظ

برای پزشکانی که می خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق کاری خود را اطلاع رسانی نمایند داشتن یک سایت ضروری است. پزشکان با طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت پزشکان می توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاویر واقعی به بیماران نشان دهند و از این طریق اطمینان بیمار را نسبت به کار خود جلب نمایند. علاوه براین، هدف از طراحی سایت پزشکی را می توان پاسخگویی به یک سری از سوالات اولیه ی بیماران دانست و با در اختیار قرار دادن آخرین دستاوردهای پزشکی، افراد را در جریان قرار داد.

ویژگی های سایت پزشکی:
در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.
امروزه طراحی وب سایت اختصاصی و طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت پزشکان و طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت مراکز درمانی مستقل برای پزشکان و مراکز درمانی معتبر ترین و شایسته ترین نوع حضور پزشک در شبکه اجتماعی است . در واقع وب سایت یک پزشک مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند توسط آن با بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله ، تصویر، ویدئو و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد و ارتباط موثرتر و نزدیک تری با بیماران داشته باشد . آیا مایلید تمام تخصص ها و مهارت هایی که در علم پزشکی دارا هستید به اطلاع کاربران سایت و بیماران برسانید تا با اطمینان بیشتری به شما مراجعه کنند؟

هر سایت پزشکی می تواند خدماتی از جمله موارد زیر را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهد:

1- معرفی پزشک

2- مقالات

3- معالجه از راه دور

4- سئوالات رایج پزشکی

5- امکان رزرواسیون و مشخص نمودن زمان قرار با پزشک یا تعیین وقت در کلینیک در سایت

6- امکان داشتن بانک کتاب ها و مجلات پزشکی

7- نمایش محل مطب یا کلینیک در نقشه ی گوگل

8- بخش معرفی خدمات و تخصص های کلینیک و یا پزشک

9- در نظر گرفتن بخش اخبار و مقالات با ثبت بی نهایت خبر و مقاله در طراحی سایت

10- بخش نظرات کاربران در رابطه با خبر، مقاله و...

11- بخش تبلیغات بنری و عکسی و فلشی

12- ثبت نامحدود منوهای تو در تو در سایت

13- بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏ های مدیر سایت

14- بخش گالری تصاویر و فیلم

15- تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر

16- نمایش لینک های سایت در گوگل به صورت ستاره دار

پس اگر می‌خواهید نظر بیماران را به خود جلب کنید و شناخته شوید، می توانید با طراحی سایت پزشکی به راحتی این کار را انجام دهید و با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، در مقابل دیگر راه های هزینه بر مانند چاپ بروشور و تبلیغ در روزنامه های کثیرالانتشار، خود را به اکثریت مردم معرفی نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی